کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317824 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

وزیر ارشاد فیلتر فیس‌بوک را قانونی دنبال کند

يك كارشناس فرهنگي با تاكيد بر اينكه سخنان وزير ارشاد يك حركت كاملا ارتجاعي و رو به عقب است، گفت: مسئولان ارشد نظام اعتراضات‌شان به قوانين مانند فيلترينگ فيس‌بوك را از طريق مجاري قانوني دنبال كنند.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی آنالیز؛ هفته گذشته وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اظهار نظري درباره رفع فیلتر فیس بوک، گفته بود كه فیس بوک یک شبکه اجتماعی است و من آن را جزو مصادیق مجرمانه نمی دانم و تا كنون جلسه ای برای بررسی مجرمانه بودن فیس بوک نداشته ایم.
علي جنتي همچنين گفته بود من در فیس بوکم با داخل و خارج از کشور در ارتباط هستم و در این روزها نیز در مورد ایام عاشورا با یکدیگر صحبت می کنیم و از نظر من فیس بوک جزو مصادیق مجرمانه نیست. از همين رو با دكتر محمدصادق كوشكي محقق و كارشناس فرهنگي گفتگويي داشتيم.
محمدصادق كوشكي با اشاره به اينكه فيلترينگ قانون مصوب مجلس نيست، اظهارداشت: ما از وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و همه مقامات كشور مي توانيم بخواهيم كه اگر آنها خواستار تغييراتي هستند آن تغييرات را از مجاري قانوني پيگيري كنند يعني به جاي آنكه خودشان قانون را دور بزنند اگر فكر مي كنند قانون، قانون درستي نيست آن را از مجاري قانوني اصلاح كنند.
به گزارش جوان‌آنلاین، وي افزود: اگر ممنوعيتي در كشور وجود دارد و اين ممنوعيت غيرقانوني است سعي كنند از طريق مجاري قانوني اين ممنوعيت را حذف كنند. از سوي ديگر اگر ممنوعيت هاي ايجاد شده در كشور قانوني و رسمي است و دوستان مخالف هستند، آنها باز هم بايد راه هاي قانوني را طي كنند.
اين كارشناس فرهنگي عنوان كرد: نكته اين است كه اگر كسي يك ساز و كاري را غلط مي‌داند و خودش شخصا مي خواهد آن ساز و كار غلط را اصلاح كند منجر به بي نظمي و هرج و مرج مي شود و كساني كه اين كار را مي كنند معلوم مي شود كه معناي حاكميت و دولت را درك نكرده‌اند.
كوشكي با تاكيد بر اينكه سخنان وزير ارشاد يك حركت كاملا ارتجاعي و رو به عقب است، بيان داشت: مدنيت، حاكميت، التزام به قوانين و شهروندي ايجاب مي‌كند كه مردم به ويژه مسئولان به خصوص مسئولان ارشد اعتراضات‌شان به قوانين را از طريق مجاري قانوني پيگيري كنند.
به گفته وي، اگر شخص وزير ارشاد احساس مي كند فيلترينگ فيس‌بوك كار درستي نيست اشكالي ندارد، ايشان مي تواند اين مسئله را پيگيري كند، دلايل خود را اثبات و از مجاري قانوني فيلترينگ را رفع كند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 17916 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1392/08/29 تعداد مشاهده: 1657
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

آرش 1392/08/29 20:17
این جمله بندی های کارشناس محترم کشته منو...
ناشناس 1392/08/29 16:35
خدایا خودت همه چیز رو درست کن
جواب 1392/08/29 13:31
آخه این آدم کجاش کارشناسه که چنین جسارت در مورد وزیر ارشاد می‌کنه؟lay:none">prednisolon blodsocker prednisolon klysma prednisolon graviditet